Καλά είναι να γίνουν και ένα, και δύο, και τρία επικοινωνιακά επιτελεία. Το ερώτημα, όμως, είναι: Τι ακριβώς θα επικοινωνούν αυτά;
Καλά είναι να γίνουν και ένα, και δύο, και τρία επικοινωνιακά επιτελεία. Όσα περισσότερα τόσο καλύτερα. Το ερώτημα, όμως, είναι: Τι ακριβώς θα επικοινωνούν αυτά; Διότι, αν δουλειά του επικοινωνιακού επιτελείου της Ρηγίλλης, είναι να προπαγανδίζει το κυβερνητικό έργο, τότε σίγουρα θα υπάρξουν υπερκαλύψεις, κόντρες και σύγχυση. Αν το νέο επιτελείο επικοινωνεί βαθύτερα ιδεολογικά θέματα, τα οποία πρέπει να επεξεργάζεται το κόμμα, τότε ναι! Λείπει από την κεντροδεξιά παράταξη αυτό το πράγμα.
Το θέμα είναι αν υπάρχει το προηγούμενο επιτελείο, αυτό που θα επεξεργάζεται τις θέσεις για να τις επικοινωνεί το νέο όργανο του κόμματος. Αν δεν υπάρχει, πρέπει να συσταθεί. Τα ζητήματα που αντιμετωπίζει αυτή η κοινωνία είναι εξαιρετικά πολύπλοκα και η καθοδήγηση, που πρέπει να κάνει το κόμμα, πρέπει να έχει βαθιές ρίζες. Αυτές τις ρίζες δεν πρόκειται να τις αποκτήσει, σχολιάζοντας την επικαιρότητα. Πρέπει να παίρνει αφορμή από αυτή για να θέτει γενικότερα ζητήματα. Για παράδειγμα: Δεν είδαμε καμιά αντίδραση από το φιλελεύθερο κόμμα για τη φασίζουσα συμπεριφορά των μελών του ΠΑΜΕ έξω από το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας. Δεν πρέπει να παρέμβει πολιτικά για να θέσει τους όρους και τα όρια της διαμαρτυρίας;
Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή» στις 28.4.2005