Η εγκύκλιος του κ. Πετρόπουλου δεν αφορά μόνο το «δικαίωμα στην εργασία» των συνταξιούχων οδηγών, αλλά και επέκταση του προνομίου της άδειας ταξί που έχουν λίγοι σε αυτή τη χώρα.
Φαινόταν δίκαιο και ο προστάτης παντός αδικημένου υφυπουργός Κοινωνικών Ασφαλίσεων κ. Τάσος Πετρόπουλος το έκανε πράξη. Αναφερόμαστε στη «διευκρινιστική» εγκύκλιο που εξέδωσε, λίγες μέρες πριν από τις εκλογές, σύμφωνα με την οποία «οι συνταξιούχοι επαγγελματίες οδηγοί, εκμεταλλευτές και αυτοκινητιστές ταξί, έχουν πλέον τη δυνατότητα να συνεχίζουν να απασχολούνται στο ίδιο επάγγελμα ακόμη και μετά τη συνταξιοδότησή τους. Αυτές οι δύο κατηγορίες εξαιρούνταν από τις διατάξεις του άρθρου 20 του ν. 4387/2016 για την απασχόληση συνταξιούχων» (Ανακοίνωση Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων, 19.6.2019).
Σε μια χώρα που είναι εθισμένη στον παραλογισμό «διευκρινιστική εγκύκλιος ενός νόμου» θεωρείται εκείνη που ανατρέπει τις προβλέψεις του νόμου. Η Βουλή ψηφίζει και ο υπουργός «διευκρινίζει» ότι όσα ψηφίστηκαν δεν ισχύουν. Για το καλό των ψηφοφόρων –βεβαίως, βεβαίως…– οι οποίοι σε λίγες μέρες θα κληθούν να θυμηθούν στην κάλπη το χατίρι που τους έκανε ο πολιτευτής υπουργός.
Στη χώρα του παραλόγου όλες οι επαγγελματικές ομάδες κάνουν αγώνες για να σταματήσουν να εργάζονται, επειδή η εργασία τους είναι βαριά, ανθυγιεινή, επικίνδυνη κ.λπ. Αφού ικανοποιηθεί το αίτημα της πρόωρης συνταξιοδότησης, ξεκινούν οι αγώνες για να μπορούν να εργάζονται. Ως συνταξιούχοι, πλέον. Αυτό έκανε και η συμπαθής τάξη των ταξιτζήδων, με μπροστάρη τον κ. Θύμιο Λυμπερόπουλο, ο οποίος δήλωσε πίστη στα ιδανικά και του ΣΥΡΙΖΑ. «Γεια σου Θύμιο…», που έλεγε και ο κ. Αντώνης Σαμαράς, σε συγκέντρωση της Ν.Δ.
Στους παραπάνω παραλογισμούς πρέπει να προστεθεί κι άλλος ένας. Η εγκύκλιος του κ. Πετρόπουλου δεν αφορά μόνο το «δικαίωμα στην εργασία» των συνταξιούχων οδηγών, αλλά και επέκταση του προνομίου της άδειας ταξί που έχουν λίγοι σε αυτή τη χώρα. Ανάμεσα στα «διευκρινιστικά» του υπουργού αναφέρεται ότι «κατά την υποβολή της αίτησης συνταξιοδότησης δεν απαιτείται πλέον η ειδική άδεια οδήγησης ΕΔΧ Οχήματος» (αυτό αφορά τους οδηγούς) αλλά «δεν απαιτείται και η κατάθεση της άδειας κυκλοφορίας». Με άλλα λόγια, ο σπλαχνικός υφυπουργός δεν φροντίζει μόνο τους εργαζομένους αλλά, όπως λέει και η ανακοίνωση της ομοσπονδίας, και τους εκμεταλλευτές της άδειας ταξί, δηλαδή τους ραντιέρηδες του προνομίου.
Είναι λοιπόν να μην προτρέπει ο κ. Λυμπερόπουλος τους ταξιτζήδες να ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ; Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η ΠΟΕΙΑΤΑ την επομένη των ευρωεκλογών αναφέρεται ότι «στην τετραετία που πέρασε (…) το νομοθετικό έργο που παρήχθη αποκατέστησε το μεγαλύτερο μέρος των αδικιών που είχαν επιβάλει οι μνημονιακές πολιτικές των δανειστών και εφήρμοσαν οι πρόθυμοι και πιστοί πολιτικοί τους εκπρόσωποι στην Ελλάδα…» (27.5.2019).
Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Καθημερινή» στις 21.6.2019