Ηταν προσβλητικό το σκίτσο που δημοσίευσε στο Facebook ο κ. Ηλίας Μόσιαλος; Σίγουρα. Οι ευαισθησίες των ανθρώπων είναι άπειρες κι επομένως είναι άπειρες οι προσβολές. Κάθε λέξη μπορεί να θεωρηθεί προσβλητική. Πόσο δε μάλλον ένα meme που απεικονίζει μια γυναίκα σε γαϊδουράκι φορώντας προστατευτική μάσκα να έχει τον εξής διάλογο με κάποιον άνδρα: «Γιατί δεν φοράς μάσκα;», «Δεν πιστεύω στον κορωνοϊό», «Οτι έμεινα έγκυος από κρίνο όμως, ε; Αμάσητο το κατάπιες»; Εδώ δολοφονήθηκαν άνθρωποι για ένα στραβοκοίταγμα δεν θα φούντωνε η οργή κάποιων από ένα σκίτσο που σατιρίζει τη χριστιανική μυθολογία περί άμωμης σύλληψης του Ιησού;
Επομένως η ανάρτηση ήταν μια επίχρυση ευκαιρία να σφαχτούμε χρονιάρες μέρες, αφού η Βουλή είναι κλειστή, οι δηλώσεις των πολιτικών νερόβραστες και δεν υπάρχουν πολλές αφορμές να ξεσκάσουμε διαδικτυακώς. Το «να σφαχτούμε» είναι σχήμα λόγου. Ευτυχώς η χώρα μας ξέφυγε από τα ήθη της Ανατολής, όπου θρησκευτικοί ηγέτες εκδίδουν φετφάδες κι όποιον πάρει ο χάρος. Ως δείγμα προόδου μπορούμε να θεωρήσουμε ότι ουδείς απ’ όσους προσεβλήθησαν –ή έστω δηλώνουν προσβεβλημένοι– ζήτησε τη δίωξη του κ. Μόσιαλου ή έστω τα προβλεπόμενα από το Σύνταγμα «επιτρέπεται η κατάσχεση, με παραγγελία του εισαγγελέα: α) για προσβολή της χριστιανικής και κάθε άλλης γνωστής θρησκείας…» (άρθρο 14). Είναι δύσκολο να κατασχέσει το Facebook κάποιος εισαγγελέας.
Μπορεί το σκίτσο να ήταν «επίχρυση ευκαιρία» για διαδικτυακούς πολέμους, ήταν όμως χρυσή ευκαιρία για ιεράρχες να συμμαζέψουν δυσαρέσκειες και πολιτευτές να μαζέψουν ψήφους. Η Ιερά Σύνοδος –που στο θέμα της πανδημίας επιτέλους πράττει τα σωστά– είναι πιεσμένη από τους χριστιανοταλιμπάν οι οποίοι βλέπουν τα εμβόλια ως «έργο του Σατανά». Επομένως ο κ. Μόσιαλος είναι ένας πρώτης τάξεως σάκος του μποξ για να ασκήσουν το προαιώνιο γινάτι της εκκλησίας προς την επιστήμη. Οι πονηροί πολιτευτές (να σημειώσουμε ότι βουλευτές και υπουργοί θα είναι πολιτευτές σε 19 μήνες) βρήκαν έναν πολύ καλό τρόπο να φωνάξουν στους πιστούς «ελεήστε χριστιανοί, όταν έρθει η ώρα».
Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα με τα κυβερνητικά στελέχη, που υποτίθεται ότι είναι υπουργοί όλων των Ελλήνων, συνεπώς και των άθεων. Αν η ήσσονος σημασίας κρατική θέση του κ. Μόσιαλου («εκπρόσωπος της κυβέρνησης σε διεθνείς οργανισμούς για την πανδημία») είναι εμπόδιο να δημοσιεύει σκίτσα, τότε η σημαίνουσα θέση του υπουργού πρέπει να είναι εμπόδιο για θρησκευτικού τύπου εκδηλώσεις. Στο κάτω κάτω της γραφής και οι άθεοι έχουν ευαισθησίες και μπορεί να προσβάλλονται από τους μεγαλόσταυρους και τις γονυκλισίες των υπουργών τους.