Η μεγάλη επένδυση που έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ στις νέες μορφές πληροφόρησης απέδωσε στις εκλογές του Ιανουαρίου 2015. Τον Σεπτέμβριο τα πράγματα άλλαξαν…
Στον κόσμο των εφήμερων (ή μήπως «εφήωρων»;) εντυπώσεων που αφήνουν τα social media μοιάζει σαν να έχουν περάσει χρόνια από τη διαδικτυακή συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα στους bloggers που τόσο σκόνη είχε σηκώσει. Κι όμως! Από τις 14 Ιανουαρίου 2015 πέρασαν μόλις οκτώ μήνες από τότε που τέθηκαν 32.000 ερωτήματα με το διακριτικό #asktsipras, κάτι που χάρισε μια μεγάλη πρωτιά στο χωριό του ελληνικού διαδικτύου. Δεν ήταν δύσκολο. Ο ΣΥΡΙΖΑ κυριαρχούσε επί μακρόν στον χώρο των social media και «μαύρο φίδι» έτρωγε όποιον τον αμφισβητούσε. Δεν πρέπει να ξεχνάμε τις βιτριολικές επιθέσεις σε συγγραφείς, δημοσιογράφους, ΜΜΕ, όποιον γενικώς αμφισβητούσε τον πολιτικό ρόλο της «Ελπίδας».
Oμως καιρός φέρνει τα λάχανα καιρός και τα μνημόνια, και τώρα η «τουιτερολάνδη» είναι πιο… ασφαλής χώρα για όσους έχουν διαφορετική άποψη. Πολλά συριζοακάουντ εξαφανίστηκαν. Oσα έμειναν διχάστηκαν. Κάποιοι πήγαν στη Λαϊκή Ενότητα και όσοι έμειναν στον ΣΥΡΙΖΑ δεν επιδεικνύουν την ίδια θέρμη. Ο τραγουδοποιός Στάθης Δρογώσης, ένθερμος υποστηρικτής του κόμματος, ζήτησε συγνώμη: «Γιατί ρίξαμε την κυβέρνηση αν δεν υπήρχε (εναλλακτική στα μνημόνια); Επηρέασα κόσμο διαδίδοντας άθελά μου ψέματα. Ζητώ συγνώμη».
Η μεγάλη επένδυση που έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ στις νέες μορφές πληροφόρησης απέδωσε στις προηγούμενες εκλογές κάτι που αντικατοπτρίστηκε στη νεανική ψήφο. Τώρα όμως η κυριαρχία του στο διαδίκτυο είναι παρελθόν…
Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Καθημερινή» στις 20.9.2015