Επανάσταση στην οδό Ξενοφώντος
Όσοι έχουν περάσει από την Αριστερά, ξέρουν πως να παρουσιάσουν ακόμη και το ενοικιαστάσιο ως «επαναστατική πράξη».
Όσοι έχουν περάσει από την Αριστερά, ξέρουν πως να παρουσιάσουν ακόμη και το ενοικιαστάσιο ως «επαναστατική πράξη».
Το βασικό πρόβλημα με τη διακυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ δεν είναι ότι απέτυχε στα μεγάλα που είχε τάξει. Αποτυγχάνει διαρκώς και στα μικρά, αυτά που δεν «αλλάζουν τον κόσμο», αλλά κάνουν τη ζωή των πολιτών υποφερτή.
Το «ηθικό πλεονέκτημα» χρησιμοποιήθηκε για να καλυφθούν ανηθικότητες και ολιγωρίες.
Η ρηχή Αριστερά χαραμίζει πάλι χαρακτηρισμούς για βραχυπρόθεσμα μικροκομματικά οφέλη.
Ο ΣΥΡΙΖΑ αλλάζει. Γίνεται ένα παλαιοκομματικότερο κόμμα από τους παλαιοκομματικούς που υποτίθεται ότι θα μάς απάλλασσε.
Τα «δικά τους παιδιά» ασχημονούν και κάποια χειροδικούν σε εκδηλώσεις.
Απάντηση κι ένα ευχαριστήριο για τις ύβρεις Διονύση Τσακνή.
Από τη στιγμή που σε μια Δημοκρατία αποδέχονται το φανταστικό «δίκιο της εξέγερσης» όλοι έχουν δίκιο.
Κάποτε η Αριστερά χαρακτήριζε τη στοχοποίηση ανθρώπων για «αντιπατριωτική στάση» ως φασιστική πρακτική.
Εκτός από την εξόρυξη χρυσού ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ενάντια σε φράγματα, ανεμογεννήτριες κ.λπ.
Τα στελέχη της Παπαστράτος έπρεπε να ρωτήσουν: «Είσαι σίγουρος ότι δεν μας κοροϊδεύει;»
Δεν υπάρχουν αρχές, ενιαίο κράτος δικαίου κοινή αποτίμηση των εγκλημάτων.
Κάποτε η αγκιτάτσια της Αριστεράς ήταν εύκολη υπόθεση. Όχι πια...
...και οι χρήσιμοι καιροσκόποι.
Με τα χρόνια η ευαίσθητη διανόηση κουράστηκε. Ετσι τώρα δεν κουνάει βλέφαρο που το Μέγαρο Μαξίμου επιλέγει να «ενσωματώσει» κάποιους δημοσιογράφους (αποκλείοντας άλλους) από την κάλυψη της επίσκεψης του πρωθυπουργού στα καμένα.
Η κατάληψη δεν είναι τρόπος έκφρασης. Είναι πράξη και ποινικό αδίκημα.
Στα Εξάρχεια μπορούν τα καλόπαιδα με την «επαναστατική» λεοντή να κάνουν ό,τι γουστάρουν.
Με μπακαλίστικους υπολογισμούς και καφενειακές αναλύσεις πορεύεται σήμερα η Αριστερά.
Μετά το «ηθικό πλεονέκτημα» ο ΣΥΡΙΖΑ διαψεύδει και τον «ηρωισμό» της Αριστεράς.
Στο μυαλό της ρηχής Αριστεράς υπάρχει μόνιμη σύγχυση μεταξύ σκοπών και αποτελεσμάτων. Αν κάποιος δηλώσει ότι έχει καλό (δηλαδή Αριστερό) σκοπό, τότε δικαιολογείται να κάνει σχεδόν ό,τι θέλει, ανεξαρτήτως των αποτελεσμάτων που θα έχουν οι πράξεις του.