Ένα ακόμη Βατερλώ
Για τα λεφτά τα κάνεις όλα;
Με αφορμή τα 11 εκατ., που θεωρητικώς θα μοιραστούν σε χιλιάδες επιχειρήσεις ΜΜΕ (όλης της επικράτειας), στήθηκε ένας χορός δαιμονοποίησης της δημοσιογραφίας εν συνόλω.
Οι ενισχύσεις στον Τύπο
Η επιλεκτικότητα του κράτους στις ενισχύσεις εμφανίζεται με κάθε πολιτική εξουσία και σε κάθε αγορά.
Αρχή νέας εποχής;
Ο ΔΟΛ απέθανε, ζήτω ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός των Συντακτών.
Η κατάρα των εγγυήσεων
Οι φρούδες εγγυήσεις του Β. Μουλόπουλου για τον ΔΟΛ.
Τα δομικά προβλήματα των ΜΜΕ
Η βιομηχανία ενημέρωσης ακολούθησε την πεπατημένη των κρατικοδίαιτων επιχειρήσεων.
Το «ηθικό πλεονέκτημα» στα ερτζιανά
H κυβέρνηση δεν θέλει να εξυγιάνει το ραδιοτηλεοπτικό τοπίο, αλλά να το ελέγξει.
Το πυροτέχνημα των καναλιών
Οταν μια κυβέρνηση νομοθετεί για έναν τόσο ευαίσθητο τομέα, έχοντας σκοπό να ικανοποιήσει τους αγριεμένους του κόμματος, το πιθανότερο είναι να το πληρώσει η Δημοκρατία.
Η αυτοκτονία της Unita
Το να πεθαίνει μια εφημερίδα είναι πολύ κακό πράγμα· πεθαίνει ένα από τα εγκεφαλικά κύτταρα της κοινωνίας.
902, λογικά στα FM
Ας ελπίσουμε ότι η Αριστερά εν τω συνόλω αντί να λέει εξυπνάδες του στυλ «902, δεξιά στα FM», θα διδαχθεί από το απλό μάθημα αριθμητικής που έκανε το ΚΚΕ και αποφάσισε να πουλήσει την επιχείρηση.
Διακηρύξεις εξάρτησης
Σε ποιον χρησιμεύουν οι διακηρύξεις του δημοσίου που δημοσιεύονται στον Τύπο;
Τα ΜΜΕ στη δίνη της κρίσης
Για πρώτη φορά μετά πολλά χρόνια, ο χώρος των ΜΜΕ γίνεται πραγματικός καθρέφτης της ελληνικής κοινωνίας.
Τα επέκεινα της συγκέντρωσης
Με την εφαρμογή του «Καλλικράτη» αποκεντρώνονται σημαντικές αρμοδιότητες. Αυτό θα αλλάξει -σταδιακά μεν, ριζικά δε- τη σχέση του αθηναϊκού Τύπου με τον περιφερειακό.
Ο Τύπος καίγεται
Ελλάς-Γαλλία, συμμαχία και στην κρίση του Τύπου...
Το επιχειρηματικό έλλειμμα των ΜΜΕ
Tα ελληνικά ΜΜΕ δεν λειτουργούν στην «αγορά της ενημέρωσης», βρίσκονται στην «αγορά της πολιτικής επιρροής».
Οταν έφτασε η κρίση
H ελληνική κρίση του Τύπου έχει τόση σχέση με τη διεθνή κρίση του Τύπου, όσο έχει η κρίση της ελληνικής οικονομίας με τη διεθνή οικονομία.
Από την εποχή του Παπάγου...
Η συζήτηση περί παραταξιακού Τύπου στον 21ο αιώνα δεν είναι προσβλητική για τους δημοσιογράφους. Είναι πρωτίστως προσβλητική για τους αναγνώστες.
Η ενημέρωση ως εμπόρευμα
Είναι πολλά τα προβλήματα που έχει ο χώρος των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Το βασικότερο είναι αυτή η αντίληψη, ότι ο Τύπος δεν έχει ανάγκη την αγορά και ότι κρίνεται με διαφορετικά κριτήρια από την προσφορά και τη ζήτηση.
Ενα μνημόσυνο για τα Μέσα Ενημέρωσης
Ο κόσμος άλλαξε και οι τελευταίοι που το κατανοούν είναι εκείνοι που πρέπει να ενημερώνουν τον κόσμο για τις αλλαγές που ήρθαν.
Ολα του Τύπου δύσκολα;
Στην πληροφορική κοινωνία το μόνο σίγουρο είναι ότι πνιγόμαστε στην πληροφορία. Aυτό που μας λείπει είναι ο οδηγός σ' αυτόν τον ορμητικό χείμαρρο, η πυξίδα στη θάλασσα των πληροφοριών.
Το πολιτικό έλλειμμα του «2%»
Η τροπολογία για το αφορολόγητο και χωρίς παραστατικά 2% του τζίρου των εκδοτικών επιχειρήσεων αναδεικνύει μεγάλα ελλείμματα στο πολιτικό και μιντιακό μας σύστημα.